6 Şubat 2012 Pazartesi

Hiç Geçmeyen Geç/me/miş..


Yine bir gecenin ortasında yalnızlığımı aldım koynuma,
Şimdi gözlerim kapalı ve yanımda hayaller..
Bir bedbahtlık yine ruhuma tesir eden..
Ben bilmiyorum, neyi seviyor, neyi sevmiyorum..!

Yarın yeni bir sabah olacak,
Görenlerin gözlerine yeniden güneş doğacak,
Ve herkes bir bir hayatın akışına kapılacak,
Ben yine olduğum yerde kalakalacağım..
Gözlerimi yumup en güzel hülyalara dalıp yine ağlayacağım..
Ve neden diye haykırıp duvarlardan senin hesabını soracağım...
Geçmeyen bir acıya yine umut merhemi sürüp ovalayacağım..
Belki diyip susacak ve çaresiz yutkunacağım,
Çünkü belki olmadığını hemen o an anlayacağım...
Ama herşeye rağmen suçum neydi anlamaya çalışacağım..

Neden geçmeyen anılara geçmiş deniyor ki?
Ben yine anlamayacağım...
Anlayamayacağım..

Ve sonsuza dek içimde usul bir yara Kadıköy'de kanayacağım...

Şimdi yine bir karanlığa yatıyorum, ve yarın yine bir aydınlığa uyanacağım,
Ama ışığı kaybolan gözlerimde güneşi yine gece sanacağım...


özlüyorum...


07/04/11 00:17 Ankara

Nursalkımın..

5 yorum:

  1. ''..ışığı yine gece sanacağım..'':( hüzün yakışmaya başladı bizlere galiba sanırsam herhalde bilakis ve bittabi :)yine çok güzel bir şiirdi

    YanıtlaSil
  2. Yürek sesi bu olsa galiba... Ama hep hüzün hep hüzün... İllaki hüzün:( Yüreğinize sağlık. Sevgiler.

    YanıtlaSil
  3. Ne güzelmiş burası müzik, görüntü, imleçten damlayan ışıltılar veee şiir... Ahhh şiir her yerde bulunamayan, bulunuca da her zaman gönlünde konaklattıramadığın adını barındırmadığını düşündüğün için... Ama adını barındırmış buradakiler. En azından benim gönlüme konakladı... Klavyeme konan duygularımı ve ondan yansıyanların somutlaşan halini bile değiştirdi... Bilmem anlatabildim mi? Takipteyim:) Sevgiler:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sevgiler arkadaşım, her zaman beklerim.. Yüreğinden damlayanlar hiç eksilmesin..

      Sil
  4. yine çok güzeldi Züleyham yüreğine sağlık hüzün hüzün hüzün bizi olgunlaştıran duygu benle arkadaş:)

    YanıtlaSil