20 Şubat 2012 Pazartesi

öLüm // 2007



Siyah, Beyaz, Kırmızı..

Şimdi arzuluyorum seni Ey öLüm! 
Derinlerimde çokça derinlerimde! 
Ölesiye özlüyorum seni, 
Kaybettiklerimde, yitirdiklerimde... 
Hüznümü sana yüklemek, sende demlenmek, 
Sende "SON" bulmak istiyor içimdeki asi ve kırgın çocuk... 
Buklelerime konduracağın bir nefesle, bir ılık dokunuşla iliklerime işleyeceksin, 
Ilık ılık akıtırken gözlerimden kan damlalarını, sen ruhumu çekip çalacaksın bedenimden...

Vücudumda her zerreme düğüm olmuş bir acının ıstırabını yükleyip sana,
Ben sende "YOK" olacağım Ey öLüm... 
Ne gün olacak gözlerimdeki ifade ne de karanlık... 
Baktıkça ardımda bıraktıklarım kanayacak bu sefer benim yerime, 
Belki de pişman olacak beni kendinde yitirdiği için alacakaranlık... 
İşte o zaman sinsice tebessüm edeceğim geçmişime, geleceğime...

Zamanı bendimde durduracağım, 
Kimse akmayacak bu sefer tenimden, 
Kimse geçemeyecek artık yüreğimden...!
Sevda hanımın kapılarını sıkıca kitleyip, 
Ardıma bakmadan yavaş yavaş gideceğim kendimden... 

Ardımdan belki hıçkırıklar, belki dualar gelmek isteyecek benimle beraber.. 
Hayır! Hayır! 
Hiç birine izin vermeyeceğim, 
Tek öldüğüm gibi tek çekip gideceğim bu yerden...

Şimdi suskunluğumu dizginleme vakti, 
Şafağını saymayacağım, vuslatını hatırlamayacağım,
Uzun, çokça uzun bir sefer vakti... 

Dudaklarıma dokundurduğunda dudaklarını, 
Sadece buz gibi bir soğuğu hissedebileceksin!!! 

Ne acılarımı!
Ne sevdamı!
Ne gidişimi! 

Hepsini sakladım ben, artık bulamayacaksın.. 

Bana sadece "SON" bir defa dokunma hakkın olacak, 
"SON" bir defa diye başlayan kelimelerle buluşacaksın bu sefer benimle!
Bir daha ki seferler olmayacak cümlelerinde.. 

Sakın! 
Sakın gözyaşlarını değdirme tenime!
İstemiyorum yanımda, yalnızlığıma yar olup giderken;
Kokunu da! Seni de..!

Siyah, Beyaz, Kırmızı..
Giderken aşkım "Siyah", ruhum "Beyaz", yüreğim "Kırmızı"...


Nursalkımın..

5 yorum:

  1. canım çok güzel yazıyorsun ellerine sağlık...
    bir kitap bastırmayı düşünüyor musun??
    sevgiler...

    YanıtlaSil
  2. Müthiş bir reddedişşşşş

    YanıtlaSil
  3. "Ey deniz gözlüm,hüznümüm kaynaği...
    Her sabah yüzümü yıkadığım tavana asıyorum senli hayallerimi. Ansızın içime düştüğün günden beri, ayakları burkuldu ömrümün. Ve ben her gün bir daha ölmek için uyanır oldum uykumdan. Paslandı gözlerim. Sen kendin için kal "yar" ben senin için giderim. Bu defa sürgünlere giden yüreğime bedenimi de eklerim.
    Bağdat olurum yıkılırım kurşunlara. Filistin olurum kalırım duvarlar arasında. Ama yine de İstanbul’u saklarım alınyazımda.Muammer'ce....Kelimesiz cümleler..Sen biliyorsun benim yorumlarımı sustum...."

    YanıtlaSil
  4. "Vücudumda her zerreme düğüm olmuş bir acının ıstırabını yükleyip sana,
    Ben de sende yok olacağım Ey Ölüm..
    ....
    İstemiyorum yanımda, yalnızlığıma yar olup giderken;
    Kokunu da!Seni de!"
    Ne acı cümleler bunlar!Istırabından kemiklerinin çatırdısını duyuluyor adeta!..

    YanıtlaSil
  5. senin içindeki acının çıkarttığı güzel bir şiir eline yüreğine sağlık.

    YanıtlaSil