10 Şubat 2012 Cuma

Sevgili Gurme Şirine Beni Mim'lemiş :)




Sevgili Gurme Şirine arkadaşım beni mimlemiş, ve bu sorulara cevap vermemi rica etti. Bende menuniyetle mim(!) davetine icabet ediyor ve büyük bir zevkle soruları cevaplıyorum :)

1-Sence çok anlamlı bir söz? 
İnsan kınadığını yaşamadan ölmez. (Hadisi Şerif)

2-Makyajında olmazsa olmazın?
Maalesef makyaj yapmıyorum :) Benim olmazsa olmazım temiz ve duru bir cilt .

3-Uyguladığın güzellik tüyosu?
Bir hocamız "her zaman yüzünüze dua merhemi sürün." derdi.. Şöyle ki kul ellerini açıp da mevlaya dua ettiğinde, kulunun duasına icabet olarak mevlamızın yağdırdığı nur avuçlarına dolar imiş. Ve kul Amin deyip avuçlarını yüzüne sürdüğünde duanın nuru yüzüne bulaşırmış. ;)

4-En sevdiğin çiçek?
Mavi gül..!

5-Nefret ettiğin bir şey?
YALAN!

6-En çok sevdiğin iltifat?
Bilmem, iltifatlar gerçeği yansıtıyorsa belki hoşlanabilirim ama sevdiğim yada aklıma gelen herhangi bir tane yok.

7-Favori Kitabın?
Mesnevi-Mevlana Celaleddin Rumi
İstemenin Esrarı-Muhammed BOZDAĞ (Bu kitap hayatımın en kötü döneminde elime geçmiş ve beni adeta bir çukurdan çekip almıştı, o yüzden bende yeri büyüktür. Sevdiğim daha çok kitap var fakat tavsiye ve örnek mahiyetinde hep bunu söylerim.)

8-Sana görünüş olarak yakın bulduğun ünlü?
Eniştem beni Hale SOYGAZİ ve Filiz AKIN'ın eski Türk filmlerin de ki hallerine benzettiğini söylemişti bir keresinde. :)

9-Herkesin sevdiği ama senin sevmediğin bir ürün?
Yuvarlak bir cevap olacak ama; MODA.

10-Şuan en çok almak istediğin kozmetik ürün?
Maalesef bu soruya verecek cevabım yok :)


Sevgili Şirine, yüreğine sağlık. Sorulara layıkıyla cevap veremediğimi biliyorum, umarım beni mazur görürsün ve bu cevaplarım kabul görür. Ama yine de beni buna layık gördüğün için çok teşekkür ederim güzel arkadaşım.

Nursalkımın..

2 yorum:

  1. Her ikinizinde yüreine sağlık:))çok duygulandım..

    YanıtlaSil
  2. sevgili nursalkımı beni kırmayıp mim e cevap yazdığın için sana çok teşekkkür ederim ve ayrıca cevapların inan bana cevapların muhteşemdi ...

    YanıtlaSil