8 Mart 2012 Perşembe

Öleceğim..


Sensiz her gün biraz daha tükeneceğim...
Göremeden gözlerini, gamzelerini ÖLECEĞİM...

Duymadan sesini her an biraz daha biteceğim...
Nefes almakta zorlandığım için değil birtanem,
Sensizliğe yetemediğim için  ÖLECEĞİM ...

Yapamıyorum! düşünmek bile istemezken..
Sensizliği yaşamak istemiyorum...
Bak işte sen kazandın...
Üzülme sen yüreğim,
Ben sessiz, sedasız  ÖLECEĞİM ...

Senindim!!! senin olacaktım,
Senin olamadim...
Ama şimdi yine senin  ÖLECEĞİM ...

Tükendim be gamzelim, kalmadım..
Bir sana tutundum ya, ama sende benim olmadın...
Ya ölüme!!! Ya ölüme!!!
Başka seçenek bırakmadın...
Gülmeyeceğim bir daha asla!
Tebessümde etmeyeceğim!
Mutlu olanlara inat ben GÖZYAŞLARIMLA  ÖLECEĞİM ....

Üzülme sen sevgilim, ölsem de hep seni izleyeceğim,
Hep yanında olup gözlerini göreceğim...
Sen gülceksin benim yerime, ben tebessümlerimi sana vereceğim,
Ağlanması gerektiği zaman sen yine güleceksin !
Ben senin yerine üzüleceğim...

Peki simdi bensiz nasıl yaşayacaksın...?
Söyle yokluğumda hiç kanamayacak mısın?
Gözlerinden akıtıp beni ağlamayacak mısın?
Söyle yar, bensizliğe alışacak mısın?


Üzülme sen sevgilim, ölsem de hep seni izleyeceğim,
Hep yanında olup gözlerini göreceğim...
Sen gülcekesin benim yerime, ben tebessümlerimi sana vereceğim,
Ağlanması gerektiği zaman sen yine güleceksin !
Ben senin yerine üzüleceğim...


Ben yetim, ben garip, ben yarım,
Giderken ruh bedenden, sorun değil ben yine ağlarım!
Sen kal benim yerime cancağızım,
Ben GÖZYAŞLARIMLA Öleceğim..

Nursalkımın..

9 yorum:

  1. Çok güzel.
    Duygulandım...

    YanıtlaSil
  2. keder keder e yeter diyemem o bizim sermayemiz..kalemine bereket..

    YanıtlaSil
  3. Tam ağlamalık olmuş, yüreğine kalemine sağlık canım benim. Ölmeyelim şimdilik amaaaa :)))))

    YanıtlaSil
  4. müzik eşliğinde daha bir güzel bu şiir yüreğine sağlık..

    YanıtlaSil
  5. selam,
    çok güzel paylaşımlar var bu blogda..
    keşfettiğime sevindim :)
    takipdeyim...
    sevgiler

    YanıtlaSil
  6. sen git ağlamam ,sen git ben yüreğimi dağlamam,sen git yokluğunda varlığında bir nasılsa sen git ...

    YanıtlaSil
  7. Ahh ölmeden ölmke gibi.........hüzünler bitmez ki....yüreğine sağlık..

    YanıtlaSil
  8. Cuma, fakirlerin haccıdır ve müminlerin bayramıdır ve gök ehlinin bayramıdır ve cennette de bayram günüdür. günlerin en iyisi, en şereflisi Cumadır.

    peygamber efendimiz, hz. Ali ye buyurdular ki;
    ya Ali şu 5 şeyi yapmadan yatma!

    1_Kuran-ı kerimin hepsini okumadan,
    2_4000 dirhem sadaka vermeden,
    3_Kabeyi ziyaret etmeden,
    4_Cennette yerini hazırlamadan,
    5_küs oldugun biriyle barışmadan,

    hazreti Ali: ya Resulallah! bu nasıl olur? diye sorunca buyurdular ki:
    1_3 İhlas okumak, Kuran-ı kerimi hatmetmek gibidir.
    2_ 4 Fatiha okumak, 4000 dirhem sadaka vermeye eşittir.
    3_ 10 defa; “ La ilahe illallah vahdehu la-şerike-leh lehül mülkü ve lehül hamdü yuhyı ve yümit ve hüve ala külli şey’in kadir.” demen de Kabeyi ziyarete eşittir.
    4_ 10 defa; la havle vela kuvvete illa billahil aliyyil azim.” demen , cennette yerini hazırlamana vesiledir.
    5_10 defa; “Estağfirullahel’ azim ellezı la ilahe illa hu el hayyel kayyum ve etubü ileyh.” demen, dargın ve husumetli oldugun insanlarla barışmış derecesinde mükafata vesiledir.

    Allah'ım ismet perdesini yırtan günahlarımızı affet.
    Allah'ım, musibetlerin inişine sebep olan günahlarımızı bağışla.
    Allah'ım, nimetlerini değiştiren günahlarımızı affet.
    Allah'ım, duaların kabulünü engelleyen günahlarımızı affet.
    Allah'ım işlediğimiz bütün günahları ve yaptığımız bütün hataları affet.
    Allah'ım zikrinle sana yaklaşırız, ve kendi hürmetine senden şefaat diliyoruz.
    Allah'ım sakladığımız ama senin bildiğin gizliliklerimizle bizi rezil etme.
    Allah'ım bu kadar günahdan ve aşırılıklardan sonra sana geldik ya ilahi.
    Allah'ım bizleri bu günde ve bu saatte affet..amin

    hayırlı Cumalar kadim dostum...
    Rabbim dua için açılan , hayır isteyen tüm elleri ve dilleri boş çevirmesin inşallah.
    amin ecmain...

    YanıtlaSil
  9. çok duygulandım, güzel bir paylaşım, fondaki gözü yaşlı hanımla srekli göz göze geliyoruz :((
    bi tuhaf oluyorum ...

    sevgiler

    YanıtlaSil