19 Nisan 2012 Perşembe

Beni Sever misin..




Merhaba ağaç ben geldim,

Dallarına sarılsam, gölgene sığınsam..

Benim kuruyan umutlarımı sen sever misin?


Ya sen bahar..

Tomurcuk olsam, rengarenk çiçek açsam..

Söyle benim solan güllerimi sen sever misin?


Ey engin yağmur söylesene,

Damla damla olsam, gökten arza yağsam,

Söylesene sen benim yağan yaşlarımı sever misin ?


Peki sen sıcak güneş;

Bir bulut olsam, kanatların altında sıcaklığınla demlensem..

Söyle, sen benim üşüyen yanlarımı sever misin?


Peki ya sen,

Uğrunda öldüklerimi kara topraklara gömsem..

Senin başıma yıktığın hazana bağıra çağıra sövsem,

Kanayan yaralarıma zehrini merhem diye sürsem!

Söyle zalim, söyle!

O zaman sever misin...

Nursalkımın..

4 yorum:

  1. Gülgeleri beni yansıtır diye severim
    yağmuru ardından gelecek gökkuşağı için
    baharı ,her hazandan sonra geldiği için
    güneşi sevdiklerim kadar sıcak olduğu için
    toprağı sevdiklerimi oraya yerleştirdiğim için
    birde fidanları severim hep içimde yeşerttiğim için...

    YanıtlaSil
  2. güzel şeyler..ne kadar az..bir duygunun tılsımı gibi..çok beğendim şiirini

    YanıtlaSil
  3. sever misin??
    ne güzel bir anlatım...
    ne güzel bir sevgi isteme şekli...
    çok güzel yazmışsın canım...
    kocaman sevgiler...

    YanıtlaSil
  4. sen seversen hepsi seni sever yaaa.
    :)

    YanıtlaSil