2 Nisan 2012 Pazartesi

Mim-i Mani



Sevgili HuyumKurusun  ve Kuulumsu arkadaşlarımın mim'ine cevaben bende nacizane bir karalama yapmak istedim. Umarım hoş ve sizleri eğlendirecek şeyler çıkar :)

1.Sevdiğiniz bir kişiye olan duygularınızı maniyle ifade ediniz.(İlla erkek arkadaşınız olması gerekmez.Sevgi çok genel bir kavramdır.Arkadaş,dost,anne,kardeş vb)

Çok özledim seni gülüm,
Varlığın güzeldi de
Şimdi yokluğun sanki ölüm.

2.Sizi gıcık eden ya da  sinir eden bir olayı ya da kişiyi konu ederek yazınız.

Hep kendin yaparsın,
Sürekli işleri bozarsın,
Okların yüzü dönünce sana
Suçu hep başkalarına atarsın!

3.Sizin için olmazsa olmaz bir eşya, program vb. için yazınız.

Benim dertlerimi ifşa ettiğim bloğum,
Sırlarım hep sen de, sen sanki benim soluğum!
Kimi kıskanır seni, kimi de yerden yere vurur.
Boş ver geriye kalanı, benim mavera yolculuğum..

4.İstediğiniz bir konu hakkında yazınız.

Canım sıkılıyor bu gün her şeye,
Sanki migrenim acayip tutacak yine!
Bıktım her türlü doktordan hastaneden,
Ben bu hayatı oynamıyorum banane !


5.Bir blogger seçiniz ona atışma tarzı bir mani yazınız.

Ah saçları yağmurlu, vah saçları yağmurlu,
Zorla açtırdım sana kapattığın o eski blogu,
Üşengeç misin nesin hiç yazmıyorsun postu, :)
Bir gün gelip Ankara'da dibinde alınca ben soluğu
O zaman göreceksin sen saçındaki yağmuru  :P:P:P




Çok atmasyon oldu ama idare edin artık. sevgili Huyu Kurumayasacı ve hep kuul kalacası arkadaşlarım, günüme renk kattığınız ve beni mimlediğiniz için teşekkür ederim. Bu postu okuyan ve YORUM YAZAN herkesi mimliyorum. Okumaya gelicem ona göre heee :)


Nursalkımın..

10 yorum:

  1. canım cevapların çok güzel olmuş...
    ancak böyle cevaplar verilebilirdi :))

    ellerine sağlık...
    kocaman sevgiler...

    YanıtlaSil
  2. Ben yorum yazmadım ona göre hehe :))
    Bu gün tebessüm ettirdin ya beni Rabbim bir ömür güldürsün seni canım kardeşim...
    Copy engelli olduğu için soruları alamıyom dermişim...
    Buda mani mime oluyo :)))

    Mani yazdım köşeli
    İçi atlas döşeli
    Ben mani bilemem ki
    Gözlüğüm yok görmem ki
    Ne yazarım bilemem ki
    En iyisi söz olayım
    Dost gönlünde iz olayım
    Ufak ufak toz olayım :)

    YanıtlaSil
  3. yahu! harika olmuş ki bu! kuul kalasıca arkadaşın hep damlayasıca bulmuş bu cevapları da! ellerine sağlık şekerim tam senlik olmuş bu cevaplar^^

    YanıtlaSil
  4. İşte buda kelimelerle güzel oynayan insanların mani cevapları. Gerçekten bütün cevaplarınız, şiir güzelliğinde olmuş bayıldım hepsine :)

    Ama 5. cevapta bittim artık :) çok güzeldi :) keşke bu kadar yetenekli olsamda bende yazsam ama nerde :)

    YanıtlaSil
  5. BLOGUMA BIRAKTIĞINIZ YORUM İÇİN TEŞEKKÜR EDERİM.HER ZAMAN BEKLERİM:)ÇOK GÜZEL MANİLERLE CEVAPLAMIŞSINIZ .YAZILARINIZI ÇOK BEĞENDİM.SEVGİLER:)

    YanıtlaSil
  6. ne güzel kurulmuş cümleler.

    YanıtlaSil
  7. valla herkes mani ustasıymış meğer birde yazamam diyorsunuz yazamadığınız buysa ooo.:)ellerine sağlık çok güzeller.:)

    YanıtlaSil
  8. Hepsi çok güzel de, özellikle sonuncusuna bayıldım:) Yüreğine sağlık, sevgiler.

    YanıtlaSil
  9. canım benim bugün paylaşım yapmamışsın...
    gözlerim blogunda kaldı
    belki nursalkımım paylaşım yapar diye

    ben yazısını okudukça uzaklara dalarım diye
    belki birkaç damla gözyaşı
    belki de kalbimde biraz sızı
    hadi bekliyorum sevindir şu garibi
    daha fazla bekletip üzme beni
    canım kocaman öpüyorum sevgilerimle........

    YanıtlaSil
  10. çok guzel bır blok renk resımler şiir muzik hepsı harıka

    YanıtlaSil