25 Nisan 2012 Çarşamba

Yorgun ve Huysuz..



Bazen gitmek istiyorum hayattan..
Nefes almak batıyor bana bazen!!!
O an tıkanıp kalmak ve yok olmak geliyor içimden!
Kaçmak istiyorum beynimi tırmalayan her endişeden,
Yorgunum üstüme düşen yüklerden,
Nedenlerden, keşkelerden, yaşanmışlıklardan ve günahlardan..
Pişmanlıklarımdan yoruldum, kendimden yoruldum..
Bencilliklerden, kötülüklerden yoruldum...
Dokunuyor her şey bana!
Huysuzum evet ve yorgunum çok..
Ve ellerim kilit yüreğim zincir!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Kaçıp gitmek istiyorum kendimden!
Elimi tutup beni benden çekip kurtarabilecek olan var mı?

Nursalkımın..

9 yorum:

  1. CANIMIN İÇİ BAZEN HAYATTAN KOPMAK İSTERİZ AMA
    YAŞAMAKTA ÇOOOOOK GÜZEL
    :)

    YanıtlaSil
  2. Götür beni gittiğin yere diyeceğim ama...
    şimdi olmaz...
    Şimdi seni geri döndürme zamanı..
    Dön...,
    Şimdilerde sadece yaradan için dön...
    Kalbinde kalan sevgiler seni ayakta tutacaktır..
    gitme heeep kal..

    YanıtlaSil
  3. Beni anlatmışsın sanki.
    O kadar benzer duygular varki içimde.

    YanıtlaSil
  4. Cok güzel bir blog, ellerinize yüreginize saglik....

    YanıtlaSil
  5. canım ya ne olursa olsun hayattan kopmamak lazım...
    yaşanılan hiçbirşeyden pişman olmamak lazım...
    demekki yaşanılacaktı böyle birşey başaıma gelecekti diyebilmek lazım...
    kendimizi üzmemek lazım...

    YanıtlaSil
  6. her anı doya doya mutlu yaşamak lazım...
    hayat çok kısa...
    üzülmeye ağlamaya sızlanmaya pişmanlığa değmez...
    canım kendini mutlu hissedeceğin birşeyler yap...
    sen kendini bizden iyi tanırsın neyle mutlu olacaksan ona göre birşeyler yap...
    mesela ben döneri çok severim bi döner yerim musmutlu olurum :))
    kendini ödüllendir canım...
    kocaman sevgiler...

    YanıtlaSil
  7. benı anlatmıssın resmen ama gıtmek cozum deıl onemlı olan mucadele etmek fakat bazen de ınsanın gucu tukenıo

    YanıtlaSil