29 Mayıs 2012 Salı

Blogta Yaparım, Starda Olurum :)

Çok değerli arkadaşlarım aslında her biriniz zaten,   
Bu dünyada eşi benzeri olmayan tek Star'sınız..
Bana değer veren, blogumu ziyaret eden, yanımda olan,
Ve bu güzel aktivitede beni seçecek kadar değerli gören herkese,
Bütün samimiyetimle yürekten çok ama çok teşekkür ederim..
Ayrıca bu konuda oldukça emeği geçen ve günümüze büyük ölçüde renk katan 
DAYATMALARDA KAYBOLUŞ arkadaşımıza da gerçekten çok teşekkür ederim,
Onun sayesinde birilerinin beni sevdiğini öğrendim :)

                                                                                                                 Sizleri seviyorum..
                                                                                                                 Nurs..



Nursalkımın..

35 yorum:

  1. Canım benim sen hepimiz adına öyle güzel teşekkür yazısı yazmışsınki dayatılana bende teşekkür ediyorum ve seni çokk çokkk kutluyorum. Sevgilerimle..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim Vuslat, yaşın kaç bilmiyorum ama içimden sana abla demek geçiyor :)

      Sil
  2. Vavvv tebrikler canım bencede :)) benm gözümde zaten stardın :)

    YanıtlaSil
  3. :)) Sen bizlerden ödülünü blogcuda iken almıştın canım kardeşim...
    Benim sana kendi adıma verebileceğim tek bir ödül vardı zaten biliyorsunki onu çok önceleri verdim canım kardeşime....
    Bir ömür boyunca dostluk ve becerebildiğim ölçüde ağabeylik ödülü...
    Ama şu da mutlak bir gerçek güzel olan takdir edilmeli...Dünyanın en zor işidir yürek yangınını yazabilmek...Dünyanın en zor işidir hem yanarken söz olabilmek...
    Şiir kendinizden bir parça buluyorsanız anlam ve mana bütünlüğü taşır...Uyaklı kelimeler dizinleri şiir olmuyor unutuluyor....
    Sözler iz taşıyabiliyorsa anlam kazanıyor...Sen bizlerden ödülünü çok önceleri aldın canım kardeşim...Ödülün adımı...Onu sana gönderdiğim seni anlatan bir şiirde zaten vermiştim...
    Sevgilerimle canım kardeşim....
    Rabbim her iki dünyada seni gülenlerden eylesin....
    Selam ve dua ile....

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Güzel düşünceleriniz ve bana vermiş olduğunuz kardeş sıfatı için teşekkür ederim.
      Rabbim iyilik yapana iyilik versin, güzel düşünene gönül güzelliği lutfetsin..

      Sil
  4. ..En hüzünlü star..garipsedim biraz niyese..gelecek seçimlere adaylığımı koymalıyım..
    Canıı gönülden tebrik ederim..hoşçakalın..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet bence de biraz garip ama insanların varlığımı bilmesi daha da önemlisi beni bir şeylere seçmesi çok güzel bir duygu :) Teşekkür ederim Ebola, hoş geldin..

      Sil
  5. Heyy cimcime, ne demek ''bu sayede sevildiğimi öğrendim'' :) senin kalbimizde olmandan daha büyük bir ödül var mı?
    Tebrik eder, başarılarının devamını dilerim kardeşim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :)) Sizi saymadım canım. Bildiklerim hariç bilmediklerim de varmış. Hepinize kocaman teşekkür :)

      Sil
  6. teşekkür ederim ve hep böyle sevgi dolu olman hep böyle çok sevilmeni dilerim.. kutlarım çok çok..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) Sağol canım..
      Umarım hep böyle kalırım..
      Rabbim zorbalık nasip etmesin ;)

      Sil
  7. Selamlar

    Ne bileyim en hüzünlü star oluşunuzu tebrik mi edeyim, ;Allah yüzünüzü güldürsün mü demeliyim, bilemedim doğrusu :))))

    Şaka bir yana ziyaretin için teşekkür ederim. Ben de sana nice 7'ler dilerim...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) Evet hüznün starı biraz garip.. Hani üzülsem mi sevinsem mi bilemedim durumu :))
      Teşekkür ederim.

      Sil
  8. canım seni canı gönülden tebrik ediyorum ve başarılarının
    devamını diliyorum :)))
    sen herşeyin en güzeline layıksın :)))
    kocaman sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Şirinem, sende öylesin canım.
      Yüreğine, tebriğine sağlık :)

      Sil
  9. Tebrik ederim.. Hayırlı uğurlu olsun..

    YanıtlaSil
  10. ha ha ha ha seni hüzün kraliçesi olarak aday gösterdim ki...
    ölesiiiin.
    :))
    ama yakışıyo.
    yani okurken seni hüzünlenmiyorum biliyo musun.
    çok güzel bi hüzün tadı alıyorum bi kerem.
    :)

    YanıtlaSil
  11. Tebrik Ederim! Gerçekten ödülün içeriğine uygun.
    Afsunlandım...

    YanıtlaSil
  12. dayatmalarda kayboluş'un aklına sağlık; bu yarışma sayesinde yepyeni bloglar keşfediyoruz. seni de çok tebrik ederim, bundan böyle takipteyim ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet bende aynı şeyi düşünüyorum. Tanımadığım bir çok kişi ile tanıştım sayesinde.
      Teşekkür ederim, her zaman beklerim.

      Sil
  13. vaayy ne hoş , tebrikler canım ..

    YanıtlaSil