15 Kasım 2012 Perşembe

BOLU / ABANT (04 Kasım 12)

Aslında kendime söz vermiştim gezdiğim, gördüğüm her yeri paylaşacaktım blogda ama hep üşengeçliğime denk geliyor maalesef. Neyse bu gün resim arşivine bakarken hızımı alamadım, baktığım resimlerin bir kısmını burada da paylaşayım dedim. 

Abant, benim çok sevdiğim ve ailecek sık sık gittiğimiz doğa harikası mekanlardan biridir. Üstelik bu sefer ki gidişimiz son bahar renkleriyle cümbüşe dönen öyle bir zamana denk geldi ki, manzaranın seyrinden gezi boyu başka ne yaptığımı hatırlamıyorum bile. 

O günden aklımda kalan pembe, sarı, turuncu, kırmızı, yer yer mor, yer yer yeşilimsi bir bitki örtüsünün sarıp sarmaladığı, upuzun dağlar ve bu dağların arasında salınıp duran duru bir göl..

Neyse arkadaşlar lafı uzatmayayım daha fazla ve sizi çektiğim resimlerle baş başa bırakayım. Resimlerin hepsi birbirinden güzel oldu zira çekilen manzara öyle güzel ki :) kendiliğinden tablo gibi çıktı pozlar.








































Nursalkımın..

7 yorum:

  1. Renk cümbüşü resmen.
    İnşallah banada kısmet olur gitmek,halbuki Ankara'da oturuyoruz 2-3 saatlik yol ama hep erteliyoruz.Fotoğraflar çok güzel..

    YanıtlaSil
  2. Ağaçlı yol fotoğraflarına bayıldım.Fotoğraflarda bile huzur var.Renkler zaten çok hoş.
    Gidebilmek iyi olurdum tamda bu mevsimde.

    YanıtlaSil
  3. anabtı çok seviyorum...
    bu yaz gidecektik ama kısmet olmadı :((
    seneye inşallah...
    güzel havada gitmek lazım...
    çok güzel kareler paylaştın canım...
    o anı yaşadım gibi oldu...

    YanıtlaSil
  4. Évet gerçekten çok güzel resimler olmus, tesekkürler!

    YanıtlaSil
  5. bir türlü gidemedim buralara yaaa :((( çok güzel fotoğraflar...

    YanıtlaSil
  6. harika bir paylaşım olmuş,teşekkür ederiz..

    YanıtlaSil
  7. heeeey en sevdiğim üç yer var.
    1. kemer
    2. olimpos
    3. yedigöller (ve tebi abant ve gölcük)
    oh iyi geldi fotolar.
    :)

    YanıtlaSil