22 Kasım 2012 Perşembe

KIRIK AYNALARDAN ÇALINIR GÖRÜNTÜLER..



Bu gün bir boşluk içinde, soğuğun ruhuma empoze edilmiş halini yaşıyorum sanki..
Üşüyorum ama duyularım pert olduğu için hissedemiyorum pek yüzüme çarpan soğuğu..
Neden bilmiyorum ruhumda ki bu kasvet..
Belki de bu memleketin soğuk temasındandır..

Belki de sayılı olan yalnızlığımdan..
Neyse saydım saydım bitiremedim ben,
Öğrendim ki sayılan her şey sonsuza düşermiş!

Camdan da bakıyorum bazen,
Ve görüyorum huzur karşı apartmanın balkonunda kalmış..
Bedenim ayna misali yansıtıyor ya onu,
Işık'ı benden kırılıyor, ışık bende kırılıyor..


Soğuk, ruhumun ince çizgisinde buz tuttu ya,
Kırılmaya, parça pinçik olmaya ramak var..

Ondan ve öyle işte!

Nursalkımın..

9 yorum:

  1. yorgunluk, umutsuzluk... bizi böyle düşünmeye itmiyor mu canım benim? ama biz ruhumuzdaki kasveti havanın kötü olmasına ya da mutlu olmayı havanın iyi olmasına mı bağlıyoruz hı ne dersin? mesela havanın tamamen kapalı olduğu günlerde senin için kıpır kıpır olmadı mı? ya da havanın çok güzel olduğu bir günde, bir bahar gününde senin havanın gökgürültülü sağnak yağışlı olduğu olmadı mı? boşver be canım nedeni olsa da olmasa da bizi üzecek, yıpratacak şeyleri bir silgi alıp hayatımızdan silmek gerekiyor (Yani bence)

    YanıtlaSil
  2. arka planda çalan parça eşliğinde bu yazıyı okumak çok keyifliydi, ama söylenecek herşeyi yazıyorsun ve geriye sadece çok güzel demek kalıyor

    YanıtlaSil
  3. TEK KELİMEYLE HARİKA....
    SEN YAZDIN BİZDE OKUDUK...
    YÜREĞİNE SAĞLIK CANIM...

    YanıtlaSil
  4. Canimi acitti. Duygularimi dillendiriyorsun...

    YanıtlaSil
  5. eger bunlkarı sen yazıyorsan acıl bır kıtap bastırman sart..bu ne yansıma boyle hayran olmamak mumkun degıl

    YanıtlaSil
  6. duyulara pert kaydı yaptırmak lazım o zaman. bari başkası acı çekmesin :)

    YanıtlaSil
  7. ..."Öğrendim ki, sayılan her şey sonsuza düşermiş." Bizde de sayılan şey biter derlerdi. Haklısın sen. Dünyada evrende bitmek yok olmak diye bir kavram olmamalı. Bitişler bir yerde başlamak değil mi? Yani sonsuzluk.. nursalkımım insan ruhu çok değişkendir. kimi zaman sıkıntılı, hüzünlü, kimi zaman huzurlu mutlu. Her şeyden çok kolay etkilenen bir yapısı vardır. Kimbilir bu ruh hali belki de onun olgunlaşması içindir..
    Bulutlu bir havada ve güzel bir fon müziği eşliğinde şiirini okumak keyifli idi. kalemin daim olsun canım. sevgiler.

    YanıtlaSil
  8. Cnm benim ruhunu biraz arındır...Hüzünde bırakma..Sende ben gibi hep sonbaharı hünü yaşıyorsun..

    YanıtlaSil
  9. bu şiirin daha öncekilerden farklıydı ve bence en iyilerinden biri.
    dili farklı.
    ve sonu süper.
    :)

    YanıtlaSil