15 Kasım 2012 Perşembe

KİTAPLARIM GELDİİİİİİ


Evet arkadaşlar bir gün gecikmeli bir teşekkür yazısıdır bu. 

Dün çok sevindiğim bir olay oldu! Nadir olarak katıldığım çekilişlerden birini ilk defa ben kazandım :) Çekilişin hediyesi kitapLAR olunca tabi bu durum benim için harika oldu. Zira hepsini okuyamasam da benim süregelen bir kitap alma alışkanlığım vardır. Bir kitapçı gördüm mü içeri girip kitap almadan duramam :)

Sağ olsun Cicileydi Zeynep (TIK) arkadaşım bana bir birinden güzel kitaplar ve minik minik hediyeler göndermiş, kargom dün itibari ile elime geçti. Şimdi ona beni bu kadar mutlu ettiği için çoook ama çook teşekkür ediyorum. Ve gelen kitaplarımın resmini aşağıda sizinle paylaşıyorum :) Herkeste kıskansın :) 

(Yüzsüz Not: Gönderilecek olan okunmuş-sıfır kitap hediyelerine hiç bir zaman hayır demeyeceğimi de buradan belirteyim :P )

Sevgiler efendim :)


İşte Cicilerim ;




Nursalkımın..

11 yorum:

  1. bir çırpıda okuman dileğiyle...
    çok güzel...

    YanıtlaSil
  2. Durmuşun durmuşun turnayı gözünden vurmuşum. 3 değil 5 değil tam 15 kitap.
    Darısı bana :(

    Kıskandım işte :(

    Keyifli okumalar canım :) Sevgiyle

    YanıtlaSil
  3. Merhabalar..çok güzel kitaplar
    keyifli okumalar:)

    YanıtlaSil
  4. Çok sevindim canım... Okuduğun kitapları da bizimle paylaşırsın umarım.. sevgiler canım..

    YanıtlaSil
  5. iyi okumalar, şansın bol olsun hep böyle...

    YanıtlaSil
  6. Güle güle oku canım, bora ve denizi okumaya geri geleceğim:))
    ben yazarken hep çok merak ediyoruz derlerdi insan yaşamadan bilemiyormuş, zamanla sorunum var bu aralar:(

    YanıtlaSil
  7. Öncelikle çook teşekkür ediyorum arkadaşım..
    Taziye için iyi dileklerin'e de hediyelerini teslim aldığına dair post olarak yayınlamanada..

    Sağ sağlim eline ulaşmasına çok sevindim..
    Diğer çekilişimden bi arkdaşımın kargosunda hasar olmuşta
    o bakımdan biraz endişelendim..
    ama gördüğüm kadarıyla bi sorun yok
    kitaplarla birlikte diğer hediyeleride beğenmene çok sevindim canım..
    Hepsini güle güle kullan...
    hayırlı geceler...

    YanıtlaSil
  8. Birde yazıcaktım aklımda bişey var ama ne diyodum hatırladım..
    senin izledğin beğendiğin bloglarıda merak ediyorum..
    bu şekilde bir post'da sen yayınlasan bu konuda merakımı gidersen..
    yazılarını okuyorum çoğunu yorumlamasamda okuyorum bilesin..
    ve seni etkileyen ilgini çeken blogların listelerinide yine bloğunda görmek isterim...
    bi önerii ...

    YanıtlaSil
  9. kiskandim ama hic bir seyi kiskanmam ama kitaba dayanamam
    güzel vaktiler dilerim kitaplarinla
    hicri yilbasimizda mubarek olsun
    muhabbetle

    YanıtlaSil
  10. maşallah ne de çokmuş.
    :)

    YanıtlaSil
  11. ne güzel yaaa bize de denk gelse keşke böyle hediyeler :)

    YanıtlaSil