4 Aralık 2012 Salı

Yağmur..



Kendine has melodisiyle camıma vururken çiğ taneleri,
İçimden bir name dudaklarıma değiyor!
"Yağmurum" diyorum,
Yağmurum..

Her bir damla başka başka hatıralara yağıyor sanki,
Tutup zihnimin bir köşesinden, alıp gidiyor düşüncelerimi..

Derken;
Zihnimde açılıyor bir bir perdeler ve yeniden sahnelenmeye başlıyor sana ait anılar..
Anlamıyorum, ben salonda ki tek izleyici oluveriyorum sonra..

Baş rolde sen ve ben..
Ben yağmura özenmiş damlalar yağdırıyorum gidişine,
Sen zihnim puslu merdivenlerine bir bir basarken, yüreğimde eziliyor aşka dairler..
Ve sessizlik hakim aslında,
Sonra acı bir iç çekiş,
Ve yine yağmur,
Ve yine sensizlik,
Ve yine gözlerime eşlik ediyor koca bir sessizlik,

Sonra,
Anlıyorum ki sensizliğimin üstüne,
Yağmur yine puslu bakışlarımdan yağıyor...


Nursalkımın..

12 yorum:

  1. Yağmur damlacıkları söze de düşse şahane, dizelerde birikse de...Gözünü sevdiğim bereketli yağmur.

    Yüreğine sağlık Nursalkımım..

    YanıtlaSil
  2. Güzel ve duygu yüklü bir şiir yüreğine sağlık.

    YanıtlaSil
  3. yüreğine sağlık canım...

    çoook önceden yağmur yağdığı zamanlarda ben hep derdim ki :
    'Bak gökyüzü bile ağlıyor halimize'...

    YanıtlaSil
  4. allah hiç yağmur yağdırmasın puslu bakışlardan,o bakışlar tebessüm eden dudaklarla aydınlansın...

    YanıtlaSil
  5. yağmur beni hep hüzünlendirir... yüreğine sağlık

    YanıtlaSil
  6. Zaten sayfaya girer girmez müzik acaip etkiliyor beni. Sonra yazdıklarını okuyorum ve içime dokunuyor. Şiirlerini okumayı çok seviyorum Nursalkımım. Yüreğine sağlık.

    YanıtlaSil
  7. Aslında dün gece yağmur ve fırtına eşiliğinde okusam ne güzel olurdu hüzünlü ve güzel dizelerini. Müzikle naıl güzel geldi, yağmur bu gezegene ve biz insanlara verilmiş çok güzel bi hediye gibi sanki. Duygularımızı nasıl güzel değiştirebiliyor. Çok güzeldi...

    YanıtlaSil
  8. Sen yağmur gibi yağdın mı ki ben toprak gibi kokayım demezlermi sonra :)

    YanıtlaSil
  9. şiir kadar paylaştığınız fotoğrafa da bayıldım ben...

    YanıtlaSil
  10. Yüreği yağmur yüklü Şairin şiarı hüzünmü dersin...Severim yağmuru ayrıdır bende...Sana gelince yazdıkların sankş ben bir piyanoyumda sende tuşlara notaları işleyen notaları ağlatansın daha ne denir ki yüreğinin o güzel naif enerjisini buradan hissettiğim Can , yüreğin elem görmesin...
    sevgilerimle

    YanıtlaSil
  11. Yüreğine sağlık Züleyham :)

    YanıtlaSil
  12. vay beeee çok iyi.

    hadi bi tane de neşeli cıvıl cıvıl bi şiir yazsan yaaaa.
    :)

    YanıtlaSil