24 Mayıs 2013 Cuma

KOCAMAN BİR TEBRİĞİ HAK EDEN **BLOGSTAR** SEÇMELERİ


     
ADAY GÖSTERMEK VE OY VERMEK İÇİN TIKLAYINIZ...!!!

       Geçen sene ve bu sene bin bir emek ve gayretle hazırlanan bir aktivite olan **BLOGSTAR**ı ve bunu hazırlayan bbm yazarlarını gönülden tebrik ediyorum.

        Harcanan çaba, uğruna dökülen emek o kadar çok ki.. Hiç bir karşılığı olmadan, sadece daha güzel bir ortam, bloglara şenlik olması adına yapılan bu olayı canı gönülden destekliyorum ve emeği geçen her arkadaşa teşekkür ediyorum.

        Bence zaten sizler de birer starsınız :))))

        Her bir arkadaşı detaylı bilmesem de Bloglar Mahallesi, BBM-ÇARŞI sahiplerine ve üyelerine tüm sevgilerimi gönderiyorum..

        Ve ve özellikle bu kadar az aktif olabildiğim dönemde beni hala EN DUYGUSAL BLOG ve EN DUYARLI BLOG kategorilerinde aday gösteren sevgili, vefalı arkadaşlarım size de yürekten sevgilerimi ve teşekkürlerimi gönderiyorum.

        Hiç bir çıkarı olmayan bu yarışmada beni zaten geçen sene mest ettiniz, birinci yaptınız. Bu sene de hala hatırlarınızda yer edinebildiğim için çok mutluyum ve sizlere de müteşekkirim.

        Hala haberi olmayan arkadaşım varsa eğer isterseniz siz de sevdiğiniz blogları önerebilir, onları herkesin tanıması için oy verebilirsiniz. Bunu yapmak için Aşağıda vereceğim linki tıkladığınızda açılan sayfada gerekli kısımları doldurmanız yeterli olacaktır. Tek bir blogu istediğiniz her kategoriye eş zamanlı aday gösterebileceğiniz gibi, her kategoriye ayrı ayrı bloglar da önerebilirsiniz. Gerekli olan tek şey sayfa başında sizin bilgilerinizin olduğu yeri ve alt tarafta ta olan kutucuklara da (her kategori için ayrı bölüm var sayfa sonuna kadar bakınız) adaylarınızın bilgilerini girmenizdir. Bu kadar basit yani :)





Nursalkımın..

3 yorum:

  1. Nursalkımı'm sen o güzel ödülü hakederek kazandın canım benim.. Bol şans diliyorum ve böyle teşvik edici etkinliklerinden dolayı bende tertip komitesine ayrı ayrı şükranlarımı sunuyorum. çok öptüm seni..

    YanıtlaSil
  2. ben de ekibim ve kendim adına sana da vuslata da çok teşekkür ediyorum... iyi ki sizler gibi starlarımız var bu dünyada.... hep olun e mi?

    YanıtlaSil
  3. ne güzel olmuş duyurman.
    duyurmuştum.
    yarın bi daa duyurcam.
    az kaldı.
    :)

    YanıtlaSil