16 Mayıs 2013 Perşembe

Ve Karşınızda Bay KIRPIK :) & Regaip Kandili


Bu resimde gördüğünüz cicinin adı Kırpık.
Bakmayın şimdi tüylerinin kırpılmış olduğuna daha bir ay öncesine kadar yastık doldurulacak yün topu gibi geziniyordu ortalarda, belediye sağolsun yakalamış ve bir güzel kırpmış :)
Eskiden de şekerdi ama şimdi daha bir yakışıklı olmuş hani biricik Kırpık'ımız.

Efendim Kırpık babamın pastanesinin orada yaşayan bir sokak köpeği.
Ama tabi esnafın canı, gözü olmuş, bizimkiler tarafından beslenilen tatlı, uslu ve miskin bir köpekçik.
Bende severim kendilerini, zira zaten annem huylarımızın benzeştiğini söyler.

Şiiii Gülmeyin :))))

Hadi anlatayım bari :)

Şöyle ki Kırpık pastanenin önünde ki paspaslara yatmaya bayılır. Tabi ki babam onu orada görene dek.
Babam Kırpık'ın paspaslar üzerine uzandığını görünce gelip Kırpık'a kızar.

Diyalog şu;

Babam:

-"Ben sana demedim mi buraya yatma diye bak müşterinin önünü kesiyorsun, kalk çabuk!"

Kırpık bunun üzerine usul usul kalkar yavaşça yolun karşısında ki parkın köşesine geçer ve oraya uzanır. Ne zaman ki babam gözden kaybolur, Kırpık yine ağır ağır yattığı yerden kalkar ve pastanenin önüne gelir, paspasların üstüne bir güzel serilir.

Tabi bunu gören ben ve annem bir birimize şöyle manalı bir bakış attıktan sonra gülmekten kırılırız. Ve işte tam o anda annemden beni yerin dibine sokacak, aynı zamanda pis pis sırıtacak bomba yorum gelir.

Annem;
-"Nursalkımı bu aynı sen, babanın gördüğü yerde onun istediklerini yapıyormuş gibi yapıyor, baban gözden kaybolunca yine kendi bildiğini okuyor."

Tabi bu yorumu duyan babam bize yan yan bakarken Kırpık ve ben kaçacak delik ararız :)))))

Bu olaydan sonra ne zaman Kırpık'ı görsem önce gizli gizli babama bakarım sonra Kırpık'a göz kırparım. Geçen akşam yine ortalarda babam yokken aşkımızı yaşadık Kırpık'ımla ve sonra o bana yakışıklı yakışıklı poz verdi bende bu tatlı varlığı sizlerle tanıştırayım dedim.


Bu arada bu gün 16 Mayıs Perşembe günü Mübarek Regaip  Kandili.

Rabbim bu geceyi hakkımızda ve ruhumuzda hayırlı, uğurlu kılsın. Umarım bu gecenin hürmetine, günahlardan sıyrılır, cemali ilahiye giden yolda bir adım daha atabiliriz. Tanıdığım, tanımadığım tüm müslümanların Regaip gecesi bol nurlu ve huzurlu olsun. Kandilimiz Mübarek olsun.

Sevgiler ve saygılar efendim.




Nursalkımın..

8 yorum:

  1. hayırlı kandiller nurum..
    dualarına talibimm..

    YanıtlaSil
  2. Kandilini tebrik ediyorum hoş bir yazıydı..sevgiler..

    YanıtlaSil
  3. Geçmiş kandilin mübarek olsun canım.. Günlerin hayırla dolsun..

    YanıtlaSil
  4. Ne guzl bir paylasim olmus guldurdun beni.demekki sen ve Kirpik aynisiniz:)) Kirpikta cok sevimli imis ama..ne seker sey..sevgilerimi biraktim :)

    YanıtlaSil
  5. Ehehehe anneciğinin benzetmesine koptum yalnız :))

    YanıtlaSil
  6. Her şeyden önce Regaip Kandilini mubarek olsun Nursalkımım.

    Kırpık adı çok uymuş :) çok tatlı canım ya. Anneler böyledir işte :)

    YanıtlaSil