12 Ağustos 2013 Pazartesi

Siyah Kuğu Tarafından Mimlendim :)

Uzun zamandır çok fazla paylaşımda bulunamayınca ne yazsam diye düşünürken dört ayak üzerine düştüm sanırım :) Sevgili SİYAH KUĞU beni değişik bir mimle mimlemiş. Pek ala da etmiş :) Son zamanların meşhur deyişi : Ala yavrum ala :)

Elimden geldiğince sorulan sorulara cevap vermeye çalışacağım :)



Başlıyorum ..

BEN KİMİM?

Ben kimim? Bunu bana sorarsanız verecek ne cevap bulabilirim bilmiyorum...
Kısacası 26 yaşında, inişli çıkışlı yollarda yürüyen, hüzünlenmeyi seven, sevmese de kaderinde genelde yaşayan, yazıya, romana, şiire, hayali kimliklere bürünmeye düşkün bir garip kişiliğim...


BLOĞUMUN ADI NERDEN GELİYOR?


Bloğumun adı bir zamanlar çok değer verdiğim bir insanın bana seslenişinden geliyor..
O zamanlar bu isimle açılmış bir blog olduğum ve beni bu isimle tanıyan insanlar için de değiştirmeden öyle devam ettim..
Dile kolay 2006 dan bu yana 8 yıl oldu, hep nursalkımıydım..

BLOG AÇMAYA NASIL KARAR VERDİN?

Hatırlamıyorum ama internet aleminde formlarda sıkça paylaştığım şiirlerimin çalınmasından bunalıp hepsini bir yerde toplamak adına sanırım başladım bu işe..

KİŞİLİĞİM

Zor soru.. Aceleci bir kişiliğe sahibim, beklemekten nefret ederim.. Bazen zor, bazen kolay bir insanım.. Soğuk göründüğüm söylenir ama arkadaşlarım için canımı verecek bir yapıya sahibim.. Hep veren tarafımdır, kimseyle küs kalamam.. Neyim varsa hepsi dilimdedir, içten pazarlık yapmak zor hatta imkansızdır benim için.. Karşımdaki insana tanımadan etmeden koşulsuz güvenirim, bu yüzdendir çok kazık yemişimdir..

Sevdim mi bağlanırım, bağlandım mı biterim.. Kaybettim mi ölürüm..

Öyle böyle, deli bir şeyim işte..

HOŞLANDIKLARIM

Soruyu okuyunca aklıma ilk "Ebru Yapmak" geldi.. Suya resim yapmayı, bir damla boyayı şekilden şekile sokmayı severim..
Şiir yazmayı-okumayı, dizi-film izlemeyi, doğayı, doğa adına olan her türlü etkinliği severim..
Zaman zaman kimseden habersiz, alıp başımı gitmeyi severim..
Hikaye-roman okuyup, dizi film izleyip hayallerimde baş rolde kendimi koymayı severim..

Ama en önemlisi hayal etmeyi severim...

HOŞLANMADIKLARIM

Klişedir ama yalandan nefret ederim..
Menfaatçi insanlardan, elinde ki mevkiyi kişiliği için kullananlardan, haksızlıktan ve cehaletten nefret ederim..
Bilmediği bir konu hakkında gerekli gereksiz yorum yapan insanlardan özellikle kaçınırım, konuşmam..
vs. vs. diye devam eder bu liste uzatmayalım en iyisi :)

EN COK SEVDİĞİM MAKYAJ MALZEMEM

Kullanmıyorum ki...
Makyaj malzemesine girmez belki ama kokusuz el kreminden vazgeçemem..


ÇANTAMDA OLMAZSA OLMAZIM

Yukarıda ki ile aynı cevabı vereceğim.
El kremim olmazsa hiç bir yere gidemem..
Zira ellerimi yıkadıktan sonra krem sürmezsem hiç bir şeye dokunamam...

EN SON OKUDUĞUN KİTAP

Upss.. Burada susma hakkımı kullanıyorum :)
Neden demeyin, öyle işte :)

KİMLERİ MİMLİYORUM.

Her zaman ki gibi bu mimi okuyup üstüne alınan ve altına yorum yazan herkesi mimliyorum :)

Nursalkımın..

1 yorum: