1 Ağustos 2014 Cuma

Üzgünüm..



Üzgünüm çocuk..
Ellerim, kan dolu avuçlarını sıkıca tutup seni o zulmün içinden çekip alamadığı için..
Ben burada böyle pervasızca yaşarken sen orada öyle masumca öldüğün için..

Üzgünüm çocuk,
Yüreğinin kanatlarını semaya bu kadar çabuk çırpıp, umutlarını yalnız başına gönderdiğin için..
Canı ten kafesinden böylece erken ve öylesine bir zulümle uçurduğun için..

Üzgünüm çocuk,
Vicdanlar böylesine kara, zulümler böylesine soğuk, kalpler böylesine katı
En çokta bayramlar böylesine kanlı olduğu için..

Üzgünüm, üzgünüm ya..
Gelemiyorum, senin avuçlarına düşen kurşunlara ben siper olamıyorum..
Basıp seni bağrıma, korkma yavrum geçecek diyemiyorum..

Üzgünüm..
Elimden üzülmekten başka bir şey gelmediği için..
Sen orada annesiz, babasız, kardeşsiz bense burada kendime fazlayken,
Kimsesizliğine yetip, eksiklerini telafi edemediğim için..

Bitsin istiyorum çocuk..
Sana yapılan bu eziyetler, bu katliamlar dursun istiyorum..
Sen bir gül, senin gülüşünle kararmış insanlık tebessüm etsin istiyorum...

Biliyor musun çocuk?
En çokta gelip yanına sana yapılanları durduramadığım için..
Senin acın karşısında bu kadar aciz olduğum için üzgünüm..

Yine de sen en emin olana emanetsin,
Yine de senin hakkın yerde kalmayacak bil çocuk..

Gün gelecek hakimlerin en adaletlisi,
Efendilerin efendisi,
Kudretlilerin şahı hakkını sana teslim edecek çocuk..

Korkma Çocuk;
Biz bir dünya dolusu insan soramıyoruz ya sana yapılanların heseabını,

Korkma!  "O" zalimlerin zulmününden bir bir soracak..

Bekliyorum, bekliyorum ya şimdi elimden başka bir şey gelmiyor..
Sadece dua ile bekliyorum çünkü yüreğimi tek avutan bu çocuk..

Tek avuntum zalimlerin akıbetini bilmemdir..
Tek avuntum seni kalben en emine emanet edebilmemdir..

Kendim için üzgünüm ama senin için hala umutluyum çocuk...


**Suçu ÇOCUK olmak olup, zulüm ile cezalandırılan tüm dünya çocuklarına..
    Ne olur siz hep gülün..**


// 01.08.2014
Hem dünya hem kendim için umutsuzluğun dibine vurdum..
Merak edip soranlara selam olsun..
Sıhhat olarak iyiyim..
Dualarınıza talibim..
Merak etmeyin..          


Nursalkımın..

12 yorum:

  1. Ne güzel dile getirmişsin. Allah yardım etsin orada zulüm görenlere.

    YanıtlaSil
  2. Üzgünüm çocuk...Çok üzgün ve suçluyuz...:(

    YanıtlaSil
  3. üzgünüz ama elden bir şey gelmiyor.
    en acısı da bu zaten :(

    YanıtlaSil
  4. Tum dunyadaki cocuklar hep gulseler mutlu olsalar tek dertleri sokakta oynayabilmek olsa..keske zulm hic olmasa ve cocuklar hic olmese..keske

    YanıtlaSil
  5. dünyaya noluyo yaaa.

    senin için de geçsin bu günler hadi.

    YanıtlaSil
  6. çocuklar için çoook üzülüyorum

    YanıtlaSil
  7. .Ne güzel yazmışsın ....Seslerine ne kadar ses olunabilir ... Hiç.....

    YanıtlaSil
  8. Kudurdular ve ciğerlerimizi parçaladılar zalimlikleri ile.. Ben de üzgünüm Nur'um:(((

    YanıtlaSil
  9. Bu kadar mı güzel dile dökülür duygular, derdi veren Rabbim dermanı da versin ihtiyaç içinde olan her bir kuluna...

    YanıtlaSil