3 Haziran 2015 Çarşamba

Sev..



Gönlüme ateş düşüren kara gözlü..
Yüreğime can batıran yağız sözlü..
Yıllar senin hasretine dolana dursun,
Eller beni deli bildi, varsın olsun..

Güneş kararalı, zaman dalımda çürüdü,
Yalnızlık kervanı aldı başını çoktan sineme yürüdü...
Bir bilse el-alem gönlümde başı boş gezinen dertleri,
Dünya utanır kendinden, alem halime üzülürdü..

...

Düştü cümlelerim bir bir yürek kıyısından..
Sana adanmış kelimelerin şimdi kalbi kırık..
Yalancı baharlar geldi geçti ruh penceresinden..
Ölüme düştüm,
Çok üşüdüm hayalini örttüm üstüme geceler boyu..

..

Gel, dudakların ecelim olsun..
Ürkütme beni,
Duygularımı vahşi bir kısrağı sever gibi sev..
Yeter bu delilik artık kollarında son bulsun..

Gel de gayrısı fark etmez,

Gel, isterse ölümüm ellerinden olsun..

.

Özgürlüğüm bakışlarına takılı kaldı..
Lütfen gel, hayallerimi hayalin esir aldı.








Nursalkımın..

4 yorum:

  1. ay evet bak ölüm sözcüğü dışında tamam ama ölürüm filan demeee akıllıım :)

    YanıtlaSil
  2. ne diyim ben sana şimdi..şu an çok duygusalım ve akıp gittim şiirde..yani bak şöyle söyliyim sana ..İyisin..seni yakından tanımak isterdim..sevgiler..kendine iyi bak Salkımcım..

    YanıtlaSil
  3. Nerde o uğruna ölürüm' lü aşklar... Ah... Öyle ucuzlamış ki tüm değerler...

    YanıtlaSil
  4. bunu cook sevdim hem de cok. bu siire şarkı yapsınlar bak super olur ;) ♥♥♥♥

    YanıtlaSil