20 Temmuz 2015 Pazartesi

Mavimsi / Kurşuni..


Acının bilindik bir rengi var mıdır?
Beni acıtanları anlayabilir misin ?
Tanır mısın hüzünlerimi mavimsi renginden?
Gelir misin bana, gelmişken biraz kalır mısın ?

Sahi mucize diye bir şey var mı hayatta?
Ya da benim için bir mucize olur muydun?
Tutar mıydı ilk bahar tenimden, 
Kırlangıçlar konar mıydı dallarıma?
Yağmur olup yağar mıydık seninle?
Sahi benimle denizlere koşar mıydın yalın ayak?

Ben neredeyim ?
Sen neredesin?
Neden bu kadar kurşuni dünya..
Neden karmaşık böylesine hayat..
"Kördüğümüm"sün..
Neden çözümsüzlüklerim bir dünya..

Neden sevmek yarım kalmak gibi..
Neden her hücremde böylesine varken, yoksun?
Nasıl bir hastalık bu?
Tedavisi var mı ?
Bir daha iyileşebilir miyim sence?

Nasıl anlatabilirim yorulmuşluklarımı.?
Beni ne kadar anlayabilirsin ki zaten..
Acının bilindik bir rengi var mıdır..?
Bir bilsen nasıl ufaldım..
Küçücüğüm..



//öksüz gibi.. 




Nursalkımın..

5 yorum:

  1. ne için acı çektiğin önemi var mı bilmiyorum ama ,acı sahiden de bitse!
    belki de bütün bu hüznün,bütün bu tükenmişliğin,bütün bu hislerin nedeni sadece biz olabilir miyiz?

    YanıtlaSil
  2. Acımın sebebi ....
    Daha çok imkansızlıklar, yoksunluklar..
    Sanırım ne iyileştirebiliyorum bu acıyı ne atabiliyorum ne de anlatabiliyorum..
    Sahiden bitse...
    Bitebilse..

    YanıtlaSil
  3. Bak ne dicem yazının başlığını gördüm ve aklıma bu şarkı geldiii...aaa bi baktım...sezen....acının binbir türlü rengi var salkımcım...hepsininde hayatımıza kattığı ayrı bir lezzet....

    YanıtlaSil
  4. sevdanin rengi kirmizi onu biiliyom
    şaka bi yana tatlim inşallah huznun sona erer.

    YanıtlaSil