17 Ağustos 2015 Pazartesi

KİTAP YAZIYORUM / Sır Düğümü 4, 5 ve 6. Bölüm

Hepinizi özledim..

Bir kaç haftalık mahrumiyet tatilimden sonra nihayet döndüm. Beni merak edenler olmuş, çok teşekkür ederim. Ne yazık ki gittiğim yeşil cennette internet imkanım kısıtlı olduğundan pek giremedim ve bu yüzden hikayenin yeni bölümlerini yayımlayamadım.

Çok uzatmadan yayımladığım bölümlerin linklerini veriyorum. Ve unutmadan YORUMLARINIZ benim için çok önemli.

Sevgiyle kalın ve duayla...










İyi okumalar...


Nursalkımın..

3 yorum:

  1. nur tatil yapmak aslında internetsiz olunca daha anlamlı sanırım
    sevgiler

    YanıtlaSil
  2. 6. bölüm için yorumum..

    Seranın yeni hayatında ki arkadaşlarını tanımak iyi oldu onların özelliklerini yazmak kafamızda karakterleri daha iyi canlandırmamıza sebep sonuçta hikayenin içinde Sera yüzünden bu arkadaşlarda hep olacaktır.
    Ormanda ki çocuğun sırrı hala çözülmedi ama Sera ile aralarında yeniden birşey yaşayanacak gibi.
    Şimdilik Seranın dostluğuna en çok ayak uydurabilecekmiş gibi Olivia görünüyor tabi Mary de var.Belki Evada yanına gelir Seranın kimbilir :)
    Aşk nedir sorusu dünya gizemini çözmek kadar yanıtlanması zor bir soru ama dimi:)
    Emeğine yüreğine sağlık keyif alarak okudum :)


    YanıtlaSil
  3. 7.Bölüm hakkında yorumum...

    Bir yerde okumuştum aslında şey diyordu " Bir elimden tutarsan diğer elimle dünyayı fethedebilirim "
    Sera şuanda Martha ve Eva gibi insanlardan çok sevdiklerinden yoksun hiç olmadığı kadar savunmasız yeni bir dünyanın kapılarını aralıyor ve yalnız hissediyor kan bağı olduğunu bildiği biri onun koruyucusu olduğu halde buna rağmen yani korkuyor. Derler ya ama çocuğu doğuran mı büyüten midir asıl anne Seranın içinde öyle bir rahat olamama ve huzursuzluk var.
    Evet Eva yanında olursa dünyayı fethedecek gibi bir potansiyel hissedecek kendinde motive olacak.
    Hikayeyle hayat kesişleri bulmaya devam ediyorum bende geçen yıl yeni bir okul ortamına girince en yakınlarımın yokluğunu hissetmiştim bunu atlatmak güç işte Sera umarım arkadaşına kavuşur :)

    Gİzemli kısmına gelirsek şayet.Seranın anne babasının ölümü kızın daha önce yaşadığı o yerde olduğunu düşünmüştüm ama Helezonadaki ormanlada alakalı olabilir gibi.
    Sera bu yeni ortama eğitim için değilde gömülen sırları gün yüzüne çıkarmak gerçekler ile yüzleşmek için gelmiş bulundu sanki.Bakalım böyle bir yüzleşme yaşanacak mı belkide Seranında hayatı tehlike altında o yüzden ona böyle bir uyarı geldi herşey olabilir valla bakalım :)
    Ellerine yüreğine sağlık 7 bölüm yorumumu geçiktirdiğim içinde ayrıca özür :)8. bölümü merakla bekliyor olacağım başarılar canım :)

    YanıtlaSil