15 Aralık 2015 Salı

Satılık Cümleler / Saklı Sözler..



Sahibinden,
Az ve temiz hislerle kullanılmış,

-"Seni Seviyorum!"
-"İyi ki varsın, iyi ki benimlesin, iyi ki benimsin!"
-"Ölene dek hep birlikte olacağız!"

cümleleri sonsuza dek satılıktır..

Ben;

Kefaleti ağır bir sevdanın, "yüreğimdeki kırıklarda asılı kalan";

-"Özledim!" sesi ile yetineceğim...







Seni seviyorum..
Aramızdaki yakın mesafelere, uzak yıllara aldırmadan!
Tüm yasaklara takılmadan!
Ruhum hür, yüreğim özgür..
Seni senden bile saklıyorum,
Ellerime ve dilime vurulan tüm kelepçelere rağmen;
Seni yüreğimde biriktiriyorum..
Sesi soluğu olmayan gözlerinin derinlerine bakarak,
Bak işte söylüyorum..

SENİ SEVİYORUM!





Nursalkımın..

12 yorum:

  1. İçine haykırarak diyorsun ve asla duymayacak biliyorsun bunu her ayrı düşen yürek gibi...

    YanıtlaSil

  2. Benim de satmak istediğim bazı kelimeler var.
    "Doğruluk" "Adalet" vs. gibi.
    Hiç alıcısı çıkmıyor inan.
    Pek gitmiyor bu kelimeler artık.
    Boş ver dursun bir kenarda. Belki bir gün yine lazım olur.

    YanıtlaSil
  3. Hamiyet, aslında duyacak ama ona söylediğimi bilmeyecek sadece..

    YanıtlaSil
  4. Yaşanmaması gereken sevdaları bir çöp tenekesine atmak mümkün olsaydı, sadece yaşanması hür olanlar kalsaydı elimizde, tertemiz dolu dolu canlı canlı büyüseydi bizimle beraber etrafa bir mutluluk tadı bıraksaydı çoşkusuylka yanımızdaki insanlara da bulaşsaydı bu tertemiz musmutlu aşkın sonuçları....

    YanıtlaSil
  5. eğer ona söylediğini bilmeyecekse,günah ondan gitti olmaz mı canım.bilmesi lazım ama!

    YanıtlaSil
  6. Merhabalar.

    Bunlar, artık çaresizliğin ve bitmişliğin son çığlıklarıdır. Hani bir söylem vardır, siz de bilirsiniz: "alsan alınmaz, satsan satılmaz" diye.

    Selam ve dualarımla.

    YanıtlaSil
  7. Kedili evin tarzı; Öyle ama belki bir gün duyar içimden söylediklerimi..

    YanıtlaSil
  8. Recep Altun; Tam da beni anlatıyor.. Ne gelebiliyorum, ne gidebiliyorum..

    YanıtlaSil
  9. Bak buna sen çok gizli aşktın bittin... buldum
    ilk düşündüklerim daha tuhaftı sen çok güzeldin anlamadın bitti
    sen çok güzel aşksın asla bitemez ne bukısaltmalar daha uyduracağım yoksa:)
    yorumları mobil ayarlı yap yaparmısın yani olarmı:))

    YanıtlaSil
  10. Sevmek çok güzel ama birlikte :)) olamaz mı ?

    YanıtlaSil