20 Haziran 2016 Pazartesi

Ah..


Ben, gecelerin meltemi olup uğruyorum senin semtine bazı bazı..
Dualar adıyorum adına bin bir türlü,
Umutlar bağlıyorum kirpiklerinin her bir tanesine..
Rengarenk sana dair hayallerim, senden gayrısı ise gri..

Kanatları yamalı minik bir serçe çırpındıkça yüreğimde,
Öyle bir "Ah..!" yükseliyor ki sessizliğimin fendinden!
Tüm aşkların hakimi, tüm ayrılıkların katili olasım geliyor!
Tüm gecelerin matemi, tüm haykırışların sesi olasım geliyor..!

Uzansam belki de tutardım ellerini,
Söylesem kim bilir belki de duyacaksın sesimi..
Ama ürkek yüreğim öylesine korkuyor ki kaybedişlerden..
Sana dair minicik bir umuttur yaşamaya bağlayan beni..

Gayrım yitik, gayrım küflü..









Nursalkımın..

3 yorum:

  1. Siirimsi duygular fışkırmış.. ASK İSte bazen Allah a Bazen kuluNa .. Büyük bir duygu . NELERE KAdir. 😁

    YanıtlaSil
  2. Aşk taşınca âh oluyordur belki... ❤

    YanıtlaSil
  3. ah ah unutulmuyor diyorsuun :)

    YanıtlaSil